söndag 16 augusti 2015

Ullared och Skutesjön




Trodde väl aldrig att vi skulle hamna här. Efteråt undrar vi, vad är det som är så märkvärdigt? Visst är det stort, men det betyder inte att det är bra.


Vi åkte bort från Ullared efter att ha handlat på Ica Supermarket. Jag hade läst så många uppskattande ord om Skutesjöns ställplats. Efteråt undrar vi, vad är det som är så märkvärdigt?  Visst är den stor, men det är ju inte någon här, nästan. Men vi behöver i och för sig lite lugn efter festerna hos Lady & Lufsen. Men vad kul vi hade! Tack alla som var där, först och främst Janne och Anne, förstås.


Någonstans i Knalleland... 


Undrar om man bryter mot någon lag när flaggan ser ut så här?


Sverige, Holland och Tyskland. Hela nattgänget vid Skutesjön.

3 kommentarer:

  1. Kul se att ni överlevde Ullared. Jag tror Skutesjön kan ha ändrat karaktär sen Monica och Bosse sålde stället. Vi har inte varit där sedan dess, så jag vet inte utan det är bara min gissning. Tack för senast! Elisabeth

    SvaraRadera
  2. En ny bekantskap bland husbisbloggar (mm...) i bloggvärlden - trevligt :) Hittade hit via Elisabeth här ovan.
    Såg att ni hade det trevligt hos Lady & Lufsen, som är en av våra favoritplatser. Ullared är inget som lockar, men är säkert kul för den som gillar stora affärer och massor med folk... säger jag som är lite folkskygg :)
    Önskar er en fortsatt trevlig sommar... och en skön höst!
    / Anki

    SvaraRadera
  3. Tack. Ullared har vi nu sett och lagt till handlingarna. Vi lär inte återkomma. Däremot gärna hit till Ållebergs topp där camping kostar 130 med el och ett glas vitt 40 kr.

    SvaraRadera